sobota, 13 kwietnia 2013

Liebster Blog Award :)

Dowiedziałam się ostatnio, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Marzena P., której bardzo dziękuję :)


Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 

Oto zadane mi pytania i udzielone odpowiedzi:

1. Do jakiej książki chciałabyś się przenieść? Czemu?
Trudno mi na to pytanie odpowiedzieć ponieważ przenoszę się do każdej książki, którą czytam i nie potrafiłabym wybrać. ;)

2. Kiedy zaczęła się twoja "przygoda" z książką?
Dopiero w ostatnie wakacje. Poszłam do biblioteki, wypożyczyłam książkę i pokochałam czytać.

3. Najbrzydsza okładka książki jaką przeczytałaś?
Kocham Cię, Danny. - Okładka jest paskudna i w ogóle nie pasuje do treści książki.

4. Jak często korzystasz z internetu (w tym z bloggera)?
Codziennie - przecież muszę być na bieżąco.

5. Typ samotnika, czy dusza towarzystwa?
Różnie, gdy czytam dobrą książkę mam ochotę zamknąć się w pokoju na klucz i nikogo nie wpuszczać, ale są i takie dni kiedy trzeba się wyszaleć. xD

6. Korzystasz z bibliotek publicznych, czy wolisz kupować książki?
Oczywiście, że korzystam z bibliotek bo w przeciwnym razie moi rodzice by zbankrutowali ale ze swoich oszczędności kupuję książki lub dostaję na święta, urodziny itp...

7. Najnudniejsza chwila z życia?
Nie ma takiej.

8. Lubisz kiwi?
Uwielbiam!

9. Czy panuje u ciebie porządek (liczę na szczerość)?  
Nie jest jakoś sterylnie czysto, ale porządek jest.

10. Spodnie, czy spódnica?
Spodnie.

11. Ulubiony przedmiot ze szkoły podstawowej?
Plastyka i Matma.

Nominowani przeze mnie:

Moje pytania:
1. Ile książek czytasz tygodniowo?
2. Lubisz rodzynki?
3. Gdybyś miała trzy życzenia - na co byś je wykorzystała?
4. Skąd pomysł założenia bloga?
5. Masz psa, kota lub innego zwierzaka? Jak się nazywa?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie (oprócz czytania) ?
7. Jakiego gatunku muzycznego słuchasz?
8. Optymistka czy pesymistka?
9. Na ile procent lubisz chodzić do szkoły (1 - 100%) ? 
10. Czarny czy biały?
11. Gdzie byś pojechała na wymarzone wakacje?

6 komentarzy:

  1. Hej!
    Dzięki za nominację :D Zaskoczyła mnie :3 Świetne odpowiedzi i ciekawe pytania ;) Jeśli jesteś ciekawa, zapraszam do siebie - odpowiedziałam na zadane przez Ciebie pytania ;)
    [http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-2.html]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Z przyjemnością zerknę na twoje odpowiedzi. :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację, takie rzeczy bardzo motywują do dalszej pracy. Zapraszam do mnie jeśli jesteś ciekawa odpowiedzi ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki tobie, już wiem o co chodzi z tymi nominacjami : )
    obserwuję i zapraszam do mnie. Będzie mi miło jak skomentujesz i zaobserwujesz: http://i-could-go-either-waybow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubiłam plastykę, z matmą było u mnie trochę gorzej. ;D Lubiłam tylko ułamki i procenty, bo to takie banalne było. A funkcji i geometrii do dziś szczerze nienawidzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Skoro tu dotarłeś, to znaczy (mam nadzieję), że przeczytałeś post powyżej i wiesz co komentujesz.
Proszę o zachowanie kultury.
Będzie mi bardzo miło jeśli co do treści komentarza trochę się wysilisz. :)
Twojego bloga także odwiedzę i jeśli przypadnie mi do gustu – pozostawię po sobie ślad.
Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, to śmiało pytaj.
Kontakt: kinga_godowska@wp.pl lub kinga.godowska@vp.pl
Dziękuję za wszystkie komentarze!