niedziela, 3 maja 2015

Zapraszam!

Założyłam nowego bloga (znowu), nikt nie miał wiedzieć, że ja to ja, ale niestety "poznano mnie po sposobie pisania". :) Tak więc nie mam się co ukrywać tylko bardzo ładnie Was na niego zaprosić.


Planuję blogować o wszystkim, o muzyce, o filmach, o zdjęciach. Będę prezentowała moje amatorskie rysunki i dzieliła się opiniami na różne tematy. Po prostu będzie o życiu, o książkach nie planuję zbyt dużo pisać, bo też ostatnio nie czytam, ale może coś Was jednak na Indywidualnej zainteresuje. :) 

Zachęcam także do polubienia mnie na FACEBOOKU!

5 komentarzy:

Drogi czytelniku!
Skoro tu dotarłeś, to znaczy (mam nadzieję), że przeczytałeś post powyżej i wiesz co komentujesz.
Proszę o zachowanie kultury.
Będzie mi bardzo miło jeśli co do treści komentarza trochę się wysilisz. :)
Twojego bloga także odwiedzę i jeśli przypadnie mi do gustu – pozostawię po sobie ślad.
Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, to śmiało pytaj.
Kontakt: kinga_godowska@wp.pl lub kinga.godowska@vp.pl
Dziękuję za wszystkie komentarze!